Tootegrupid
RAHULOLEVAID KLIENTE
0
9
5
5
3
5
TOOTEID TELLITUD
6
0
1
8
7
0

Korduma kippuvad küsimused

Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele.
Kui Teie küsimus jäi vastuseta, siis kirjutage meile ja me vastame Teie küsimustele nii kiiresti, kui võimalik!

 

Kas ma pean registreerima kasutajaks, et tellimust esitada?
Jah peate, kuid kõige lihtsam on kasutajaks registreeruda läbi Facebook logimise. Tooteid saab küll lisada ka ostukorvi ilma, et oleksite registreerunud kuid tellimuse esitamise hetkel küsib süsteem automaatselt teie andmed mille tulemusena registreeritakse teile ka konto.

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?
Pärast tellimuse tasumist ei saa ostukorvi sisu ega koguseid muuta. Puudu olevate toodete tellimiseks tuleb esitada uus tellimus.

Kui kiiresti jõuab tellitud toode minuni?

  • Tallinna piires E-R enne kella 14.00 tehtud tellimused toimetab Teie aadressile Netimarketi kuller samal tööpäeval.
  • Tallinnast väljapoole E-N enne kella 14.00 tehtud tellimused toimetab Teieni Netimarketi koostööpartner järgmisel tööpäeval. Neljapäeval peale kella 14.00 ja reedel tehtud tellimused toimetatakse Teieni järgmisel teisipäeval.

 

Kui palju maksab kohaletoimetamine?
Kaupade kohaletoimetamine Tallinnas alla 180€ tellimuse puhul on 6€ ja üle 180€ tellimuste puhul tasuta. Väljaspool Tallinna on tavatellimuse kohaletoimetamise tasu alla 180€ tellimuse puhul 12€ ja üle 180€ tellimuse puhul 6€. 

Kuidas toimub kauba kättetoimetamine?
Kauba toimetab kohale Netimarket OÜ kuller, kes kliendi soovi korral teatab oma tulekust vähemalt 30 min ette.

Kuidas tean millal kaup saabub?
Kui te ei ole tellimusse märkinud kellaaega, millal soovite tellimust saada siis saabub kaup 5 tunni jooksul alates tellimuse kinnitamisest. Täpsema info saamiseks võtke ühendust meie klienditoega telefonil 6 827 682.

Mida pean tegema kui ma ei olnud õigel ajal kättesaadav?
Esimesel võimalusel helistage meie klienditoe telefonil. Korduva sõiduga kaasneb transporditasu 6 EUR.

Kuidas käituda, kui ma ei saanud kaupa kätte?
Kontrollige üle, et olete kindlasti tellimuse esitanud ning raha on teie kontolt üle kantud. Kui probleem jätkub, siis palun võtke ühendust meie klienditoega telefonil 6 827 682.

Kas teenusel on minimum tellimuse väärtus?
Tellimuse minimaalseks väärtuseks on 54 EUR.

Kuidas teenin tellimustelt 3% Netimarketi boonusraha?
3% boonusraha teenite vaid siis, kui tasute tellimuse eest kohe pangalingi kaudu. Koondarve puhul boonusraha Teie kontole ei kanta.

Millises Eesti regioonis teenus töötab? 
Teenus töötab Mandri-Eesti ja Saaremaa piires.

Millisel kujul on kaup pakitud?
Kaup on pakitud paberkottidesse või pappkastidesse.

Millele peaksin tähelepanu pöörama teenuse kasutamisel?
Kauba kättesaamisel kontrollige alati koheselt, et saadetis vastaks tellitule. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

Kas Netimarket müüb ka alkoholi?
Alkohoolseid tooteid Netimarket.ee keskkond ei paku.

Kuidas toimida kaebuse korral?
Kõik kaebused palume edastada e-mailile: info@netimarket.ee 

Kellele kaup üle antakse?
Kaup antakse üle ainult dokumendi alusel allkirja vastu. Tellija ja vastuvõtja nimed peavad kattuma, seda v.a. juhul kui tellija ei ole lisamärkuste lahtrisse märkinud teisiti.

Kui turvalised on maksed?
Netimarket.ee kasutab Eesti suurimate pankade makselinke, mis on 100% turvalised.
Kõik Teie isikuandmed on krüpteeritud ja hoitakse zone.ee turvalises privaatserveris.
Netimarket.ee lehekülg kasutab 256bit SSL turvasertifikaati.

SSL sertifikaat – turvalise äri võti

  • Mis? SSL sertifikaat võimaldab avalikus internetis privaatse krüpteeritud sidekanali kasutamist, mille abil andmed edastatakse konfidentsiaalsete ja terviklikena.
  • Kellele? Professionaalidele, kes soovivad andmete turvaliseks edastamiseks või terviklikkuse tagamiseks kasutada mõnd SSL tehnoloogial põhinevat lahendust.
  • Miks? SSL tehnoloogia on levinuim lahendus internetis andmete turvaliseks edastamiseks ja käitlemiseks. SSL on muuhulgas kasutuses kõikides Eesti internetipankades


Kes on Netimarket.ee põhilised sihtrühmad?

  • Ettevõtted
  • Inimesed, kes hindavad mugavust ja aega
  • Väikelastega emad
  • Puuetega inimesed
  • Pensionärid

Kas tooteid on võimalik ka kuskil näha?
Kuna tegemist on veebipoega, siis meie pakutavaid tooteid ei ole võimalik reaalselt näha enne kauba kätte saamist. Pildid toodete juures on illustratiivsed.

Unustasin oma konto salasõna, kuidas pean nüüd edasi toimima?
Minge “Logi Sisse” lehele ja vajutage "Unustasite parooli?" nuppu. Sisestage lahtrisse oma e-posti aadress ja kasutajanimi, millega varasemalt Netimarket.ee kasutajakonto tegite ning vajutage nuppu "SAADA". Saadame koheselt Teie e-posti aadressile uue salasõna.
Lihtsuse ja turvalisuse eesmärgil soovitame kasutada Facebooki kaudu sisselogimist!

Kuidas saan oma salasõna muuta?
Logige ennast Netimarket.ee keskkonda sisse ning vajutage nuppu "Minu Konto". Lehe keskele ilmub parooli kast, kus kõigepealt küsitakse Teie vana parooli ning seejärel peate kaks korda sisestama uue parooli.

;